12 Eylül 2013 Perşembe

şekillerden palyaço ve çocuklar

Vücudumuzu tanıyalım çalışmalarımıza bugün 3 etkinlik ile devam ettik.

İlki bu şekillerden yüzler oluşturma çalışmasıydı.


Benim çıktı aldığım sayfada sadece palyaço kalıbı vardı. Ben de çeşitlendirmek adına palyaçoyu izleyen iki çocuğu ekledim çalışmaya.

 


Çalışmamızı resim defterine çizdikten sonra yapışkanlı evalar ile şekilleri kestim.


Kızımla oynarken ilk önce doğru yeri bulmaca oyunu oynadık.



Kendi vücudumuzda o uzvumuzu göstermeyi ihmal etmedik :))) 



Resmimiz tamamlanınca yapıştırma kısmına geçtik. Çok rahat bir ortamda yata yata oynadı kuzucuğum :))) Yapışkanlı kısmı kolay açabilmesi için küçük parçaların arkalarından ufacık tutma yerleri açıp kendisine verdim.



 

İşte çalışmamızın son hali :))

Çok şirin olmuşlar değil mi :))) Palyaço ve çocuklarla ilgili konuşmayı ihmal etmedik. Ecenaz'ın bebekken çok korktuğu ama şimdilerde delisi olduğu bu karakter ile ilgili anılarını tazeledik.




Bu etkinliğin bize en büyük getirisi oval şeklini adına "yumurta" desekte öğrenmemiz oldu :))) 

Palyaço şablonunu sizde kullanmak isterseniz işte linkleri:

http://www.first-school.ws/t/esclownc1.htm 
http://www.first-school.ws/t/esclownc3.htm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder