12 Eylül 2013 Perşembe

Çocukları eşleştirme çalışması

Günün ikinci oyunu maalesef ki renksiz olarak hazırladığım çocukları eşleştirme etkinliğimiz oldu.

Azcık ayırd edici olsun diye kimi çocukların kıyafetlerini ya da saçlarını boyadım.


İlk seriyi yine ben dizdim...
Ece pamuğumda eşlerini buldu.

 



Bir iki tanesini ayırd etmekte sıkıntı yaşasada güzel bir şekilde etkinliğimizi tamamladık.

 


Daha sonra kartlarımız ile hafıza oyunu oynamaya başladık.  Tembellik edip çıktıları kartona yapıştırmadığımdan arka taraftan boyamaların izi çıkmıştı.

Kızım bunlardan kopya çeker diye düşünmüştüm bir öğretmen hastalığından olsa gerek :P 
Ama benim saf meleğim kendi emeği ile buldu tüm eşleştirmeleri.

Yine 8 erli setler halinde çalıştık.
 


Eğer aynısı çıkmazsa geri çevirdik .
Android telefon uygulamaları sayesinde kızım bu oyunun kurdu oldu artık :) 

 



Sıkılmadan 3 tur oynadı :)) Maaşallah minik fareme...

Not: Çıktılarımızın linkini kaydetmediğim ve online olarak çıktı aldığım için maalesef şimdilik kaynak paylaşamıyorum :((( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder