20 Eylül 2013 Cuma

Çizimnaz ı tamamlayalım

Vücut izi çıkartma ve    Ecenaz stilist olursa yazılarımızda yer alan namı değer Çizimnaz'ımızın eksik kalan yüzünü tamamladık bugün.



Orjinal modelimizden farklı olarak Çizimnaz'ımızın gözleri mavi oldu :))

Ece önce kulakları yerleştirmel istedi ;) Anası gibi zoru sevecek bu kız belli :)) 



Kulak önce ağzın yerini kaptı :)) Ben kendi kulağının nerede olduğunu sorarak onun doğruyu bulmasına yardım ettim:))



Sonra ağzını yerleştirdi ve ben bu sırada klasik kulak neredesin , ağız neredesin benim ağzım burada senin ki nerede diye şarkımızı söylemeye başlamıştım :))
 


Gözler konusunda çok netiz hiç sıkıntı çekmedi...






Biraz tipsiz olsa da (hele burnumuz ) işte bebişimiz burada :) Birlikte poz da verdik Çizimnaz ile :)
 


Sonra sıra geldi saçlarımıza. Kahverengi kuru boya ile çalıştı bizim stilistimiz bu kez:))

 

Kendi saçları gözünün önüne geldiğinden bebişede öyle çizdi :))
 Ve up uzun saçlar yapmıştı ben bir mutfağa gidip gelene kadar :))

 


Sonrasında ise korktuğum başıma geldi......

Anne bu çocuğun annesi babası nerede? Hadi yat yere, babam gelince onu da çizcem :))

El mahkum emir büyük yerden :) Kahkahalar ata ata anne modeli çizdi fındıkkurdum :))

 

Bir iki karalıyo kalk diyor bakıyor olmamış geri yat diyor:)) Yok dedim bu fasıl bitmez... Dur ben yapayım... Zorla aldım kalemi elinden ve çizimi tamamladım...

Anne çocuğu yana kaydır annesi gelecek yanına dedi. Onu da yaptık :))) Kıyafet niyetine bir iki karalama yapmayı da ihmal etmedim canım kızım sağolsun :)))
 



Bu dev Çizimnaz bebekle sanırım yapabileceğimiz etkinlikler şimdilik bitti :)) Ama sonu gelmeyecek o belli oldu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder